مبانی نظری ها و پیشینه تحقیق ها

مبانی نظری ها و پیشینه تحقیق ها

مبانی نظری ها و پیشینه تحقیق ها

مبانی نظری ها و پیشینه تحقیق ها

دانلود مقاله مرغداری

طرح فوق طرح پرورش 300 راس گاو شیری همراه با زراعت در زمینی به مساحت 150 هکتار بوده که هدف از آن تولید شیر ،تلیسه و محصولات زراعی است این طرح در سال پنجم توانایی تولید 1843200 کیلوگرم شیر، 85 عدد تلیسه فروشی و مقداری محصولات زراعی مازاد خواهد داشت
دسته بندی دام و طیور
فرمت فایل doc
حجم فایل 19 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 9
دانلود مقاله مرغداری

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

باید بپا خواست . جهان امروز گرفتار مشکلات فقر و گرسنگی و زوال محیط زیست می باشد. به طوریکه بیش از 800 میلیون نفر در جهان از عدم تغذیه کافی رنج می برند و سالانه قریب 15 میلیون کودک زیر 5 سال به علت گرسنگی و سوء تغذیه و بیماری جان خود را از دست می دهند.

در تمام کشورها سوء تغذیه به نوعی وجود دارد و حدود 20 درصد از جمعیت کشورهای در حال توسعه هنوز قادر به تامین حداقل لازم برای داشتن یک زندگی سالم و فعالی نیستند. در نظامی که کسب استقلال اقتصادی هدف است ، در اقتصادی که کشاورزی محور توسعه می باشد و درکشاورزی که افزایش راندمان تولید مقصود است باید با طرحهای سودده تولیدی ، به کمک این اقتصاد شناخت و آنرا تقویت کرد تا با یاری خداوند منان و تکیه بر عقل و دانش بشری روشهای نوین کشاورزی به سر حد آرزو که همان استقلال اقتصادی کشورمان می باشد رسید

هدف طرح

1-نگهداری 300 راس گاو شیری اصیل به منظور تولید شیر

2-تلفیق دانسته های علمی و امکانات علمی جهت افزایش سطح کمی و کیفی تولیدات

3-بدست آوردن سود، از این واحد تولیدی و افزایش ود حاصله به وسیله روشهای صحیح مدیریتی

خلاصه طرح

طرح فوق طرح پرورش 300 راس گاو شیری همراه با زراعت در زمینی به مساحت 150 هکتار بوده که هدف از آن تولید شیر ،تلیسه و محصولات زراعی است. این طرح در سال پنجم توانایی تولید 1843200 کیلوگرم شیر، 85 عدد تلیسه فروشی و مقداری محصولات زراعی مازاد خواهد داشت.

پس از خرید زمین و تکمیل ساختمان ها و تاسیسات و خرید ماشین آلات زراعت نسبت به خرید 300 راس تلیسه آبستن در سه دوره به فاصله 3ماه و 6 راس گاو نر از نژاد هولشتاین اقدام و ترکیب گله در تمام سالهای بهره برداری با جایگزین نمودن قسمتی از گوساله های ماده تولیدی به جای گاوهای شیری حذفی و تلف شده در حد 300 راس گاو شیری و 6 راس گاو نر ثابت نگه داشته خواهد شد.

هزینه های ثابت طرح


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.